Considerations To Know About وب مهر

Wiki Article

لوگو هر شرکت در واقع نشانی است که مختص هر شرکت است. در واقع این لوگو هویت و ویژگی‌های آن شرکت را نمایان می‌کند.

رمز ناکامی دشمنان و بدخواهان درباره ایشان را به رغم تکالب آنان، باید در خدمات جاویدان ایشان در مبارزه و دفاع مقدسی و سازندگی و در کلام شگفت انگیز امام راحل "ره" یافت که مانایی هاشمی را با زندگی و حیات نهضت پیوند زدند، سخنی با چنین اطلاق و قاطعیتی، در مورد کس دیگری صادر نشده است.

هاشمي رفسنجاني اصل ولايت فقيه را محور جمهوري اسلامي خواند و گفت: اگر ولايت و جايگاه رهبري آسيب ببيند نمي‌توان آينده خوبي براي كشور متصور بود.

دوری از مكر و فریب و نیرنگ و دروغ در جامعه یكی دیگر از محورهای سخنان آیت الله هاشمی رفسنجانی بود كه در این خصوص تاكید كرد: صداقت و رفاقت و پرهیز از فریبكاری نیاز امروز جامعه است.

جهت عضویت در خبرنامه و دریافت مطالب ويژه ایمیل خود را وارد کنید. دریـافـت لیـنـک دانـلـود اگر قبلاً عضو خبرنامه شده‌اید، بر روی اینجا کلیک کنید

وی در ادامه اظهار داشت: «من قبل از شهردار شدن آقای قالیباف به دنبال بازنشستگی بودم. من تاکید می کنم در حال حاظر مدیر عامل بهشت زهرا نیستم، اما عضو هیئت مدیره سازمان بهشت زهرا هستم، اگر قرار بود به خاطر این شایعات برکنار شوم از همه پست های خود برکنار می شدم در حالی که من الان عضو هیئت مدیره سازمان بهشت زهرا هستم و براساس درخواست قبلی بنده که الان در اختیار دکتر کرباسیان است.»

هاشمی رفسنجانی به آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها اشاره كرد و گفت: در آغاز سال تحصیلی این اقدامات می‌تواند ارزشمند باشد و باید از مبهم بودن فضا جلوگیری كرد و از اقدامات مبهم خودداری ورزید.

دعوت حزب اعتمادملی از مردم برای شرکت در راه‌پیمایی روز قدس

این رسانه ها همچنین چندین روز طرح یک طرفه شدن خیابان ولیعصر(عج) تهران را چونان معضل اصلی شهروندان تهرانی منعکس کردند و به راحتی از کنار مزایای آن گذشتند.

شنیده ام اهالی عالم مجازی خیلی ابراز لطف کرده اند. ندیده ام ولی خیلی ممنونم و از همه تون التماس دعا دارم.

به گزارش پایگاه خبری شوشان، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان با اشاره به اینکه با اتکا به وحدت و برادری می توان بیشتر به مردم خدمت صادقانه کرد گفت: با دعوی و درگیری هرگز نمی توان حقوق مردم را پیگیری کرد.

محسن رضایی گفت: آقای احمدی نژاد رییس جمهور ایران اسلامی است و باید به دولتمردان کمک کرد تا مشکلات مردم هرچه زودتر حل شود زیرا پیگیری حقوق مردم در صلح و دوستی بهتر محقق می شود.

    مسیر خرید کالا ساده طراحی شده باشد که کاربر دچار سردرگمی نشود.

تصور من این است که شما دعوی عدالت دارید و رجاء واثق دارم که به وظیفه خود در دادخواهی و دفاع از حق مظلوم و محاکمه ظالم آگاهید. از این رو از شما می خواهم که برای روشن شدن افکار عمومی و در راستای انجام تکلیف شرعی و قانونی تان دستور پیگیری اسنادی را بدهید که تاکنون ارائه شده است.

Report this wiki page